Групи "СОНЕЧКО" та "БДЖІЛКИ(Ранній вік)

вихователі: 
Дерев'янко Віра Іванівна

СЕРЕДА 28.04.2021

Мовлення дитини

Слухання казки, бесіда за змістом

Конструювання 

Вівторок 27.04.21

Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі

Тема "Великодні забави"

Музична скарбничка

Тема заняття: "Великдень"


Вечір розваг

ПОНЕДІЛОК

Дитина в природному довкіллі

Літературна студія

Заняття з психологом (26.04.2021)

Розвиток мовленнєвої активності та дрібної моторики руки

Тема: "Повітряні кульки"

Пальчикова гімнастика

Мета: зосередження уваги на кольорових властивостях різних предметів; розвиток мовленнєвої активності та дрібної моторки руки.

Матеріали: кольорові олівці, папір, кольорові нитки, повітряні кульки.

Вправа «Повітряні кульки»

Дорослий показує різнокольорові повітряні кульки (колір кульки та нитки мають збігатися). Пропонує розглянути їх, звертаючи увагу дитини на характерні ознаки (кульки красиві, великі, різнокольорові).

Підштовхуючи кульки в повітря, дорослий запитує:

  • А що вміють робити наші кульки?
  • Так, наші кульки вміють літати. (Дитина грається повітряними кульками.)
  • Наші кульки такі легкі, що вітерець може їх захопити і понести. А щоб вони не відлетіли, їх слід прив'язати ниточками.

Кульки різного кольору: червона, блакитна... Кожну кульку прив'яжемо ниточкою такого самого кольору: червона кулька - червона ниточка, зелена кулька - зелена ниточка... Перед тобою - повітряні кульки різного кольору. Потрібно до кожної кульки дібрати ниточку такого самого кольору. (Виконавши завдання, дитина сідає на ковдру навпочіпки.)

  • Звідки з'являються красиві кульки?
  • А ми з тобою можемо надути такі великі повітряні кульки? Ану спробуймо! Вдихаємо ротиком повітря. Якомога більше вдихаємо - тоді у нас вийде велика кулька, і надуваємо - видихаємо повітря (повторюємо кілька разів). У мене вийшла ось така кулька (дорослий обводить руками коло в повітрі). А тепер покажи, яку кулька у тебе.
  • Отже, надувати кульки ми навчилися, добирати ниточки - теж. А тепер спробуймо намалювати кульки. У тебе на аркуші намальовані ниточки, але на них немає красивих круглих кульок. Намалюй на ниточці кульку такого самого кольору.


Релаксаційна вправа "Повітряна кулька"

  • Уяви собі, що ти - повітряна кулька, дуже гарна і весела. Тебе надувають і ти стаєш все легше і легше. Все твоє тіло стає легким, невагомим. І ручки легенькі, і ніжки стали легкі, легкі. 
  • Повітряна кулька піднімається все вище і вище. Дує теплий ласкавий вітерець, він ніжно обдуває кожну кульку (пауза - погладжування дитини). 
  • Обдуває кульку, пестить кульку. Тобі легко, спокійно. Ти летиш туди, куди дме ласкавий вітерець. Але ось прийшла пора повертатися додому. Ти знову в цій кімнаті. Потягнися і на рахунок «три» відкрий очі. Посміхнися своїй кульці. 

Тема тижня "Весняний дивосвіт"

(19.04.21 -23.04.21)

Понеділок 19.04.21

Дитина в природному довкіллі / Психолог

Літературна студия 

Я блакитні очі маю,

Здавна проліском зовусь.

В лісі першим розцвітаю,

Навіть снігу не боюсь.   

М.Познанська

Заняття з психологом (19.04.2021)

Розвиток дрібної моторики руки, спонукання до активного мовлення

Тема: "Курка з курчатами"


Матеріали: іграшки курки та курчат; різнокольорові ковпачки або кришечки; мішечок.

Пальчикова гімнастика "Курочка"

Релаксаційна вправа "Мамі усміхаємось"

Вправа проводиться наприкінці заняття, з метою забезпечення почуття комфорту, спокою та радості.

Ой, лади, лади, лади,

Не боїмося води,

Чисто умиваємось - ось так! (Дорослий показує дитині рухи вмивання)

Мамі усміхаємось - ось так! (Дорослий та дитина посміхнулися один одному)


Гра "Курочка і курчата"

Перед початком заняття дорослий ховає кілька іграшкових курчат.

  • Дивись, хто завітав до нас у гості! Це - курочка. Як курочка розмовляє?
  • Курочка загубила своїх діточок. Покличемо їх, Ціп-ціп-ціп! (Дитина повторює разом з дорослим.)
  • Курчатка сховалися. Пошукаймо їх.

Дорослий дає вказівки, де слід шукати.

Наприклад:

  • подивіться на столі;
  • на поличці;
  • серед іграшок тощо (знайшовши курчат, їх садять біля квочки).
  • Які гарні курчатка у квочки - жовтенькі, пухнасті. На що вони схожі? (На кульки, на клубочки.)

Наче сонячні клубочки

Хтось розсипав біля квочки.

Хто це там пищить, малята?

Здогадалися? (Курчата.)

  • Як пищать курчатка? Чому вони пищать? (Маму кличуть, їсти хочуть, пити.)
  • Пограймося з нами. У мене є ось така курочка (ковпачок білого кольору з лапками та дзьобиком). Нам потрібно знайти її діточок. Вони сховалися в цьому мішечку (жовті кришечки). Ти будете по черзі діставати кришечки і називати їх колір. Витягнеш жовту кришечку - курча, одразу посадить його біля квочки.(Гру проводять, доки мішечок не спорожніє)

  • Зараз я допоможу курочці порахувати діточок. Один, два, три, чотири... Багато курчат.
  • Скільки курчат у курочки?
  • Тобі сподобалася гра? Курочка дуже задоволена. Тепер вона гулятиме зі своїми маленькими, жовтенькими, пухнастими діточками.

Вівторок 20.04.21

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі 

Ігри з піском та водою

Середа 21.04.21

Мовлення дитини / Вечір розваг 

Ігри з піском та водою

Четвер 22.04.21

Дитина у соціумі 

Талановиті пальчики (аплікація)

"Нарциси - весняні квіти"

Мета: поглиблювати знання дітей про весняні зміни в природі , про рослини - весняні квіти; учити правильно називати квіти, їх складові, колір; учити уважно розглядати, за допомогою дорослого описувати зовнішній вигляд.Спонукати дітей складати зображення квітки з окремих частин;  розвивати естетичне сприймання.

Матеріаливатні диски ,папір,ножиці,клей-олівець.

П'ятниця 23.04.21

Чарівні фарби  

"Чарівні тюльпани"

Мета: Розширювати уявлення дітей про весну і весняні квіти. Закріплювати знання дітей про весняну квітку - тюльпан, визначити характерні риси , зовнішнього вигляд (стебло, лист, квітка). Розвивати відчуття кольору, збагачувати уявлення про колірну гаму. Стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю. Розвивати акуратність при виконанні роботи. Виховувати почуття прекрасного. 

Прийом: штампування виделкою.

 Обладнання: альбомний аркуш; виделка; фарби гуаш; пензлик; серветка.

П'ятниця 16.04.21

Чарівні фарби       /    Пальчикова гімнастика

Четвер 15.04.21

Дитина у соціумі

Талановиті пальчики

Середа 14.04.21

Мовлення дитини                 /           Ігри з піском та водою 

Тема тижня "Я відкриваю дивосвіт"

(12.04.21 -16.04.21)

Вівторок 13.04.21

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

Ігри з піском та водою 

Заняття з психологом (12.04.21)

Розвиток дрібної та загальної моторики

Тема: "Тепле сонечко"

Мета: розрізнення форм і розміру предметів; збагачення словникового запасу; розвиток дрібної моторики руки.

Матеріали: дощечки зі шнурівками, фарби, аркуші паперу.

Налаштовуємо дитину до заняття, створюємо позитивний настрій бесідою:

  •  Який у тебе настрій?    
  • А звідки взявся сьогодні гарний настрій? Чому тобі приємно?
  • Мабуть, тому, що на вулиці світить сонечко?
  • А чи привіталися  із сонечком? 
  • Піднімемо ручки та покажемо сонечку наші долоньки. Сонечко сьогодні встало рано, вмилося. Розчесало свої промінці й вітається з нами.
  • Сонечко принесло нам подарунок - баночку із жовтою фарбою.

Вправа "Сонечко"

Дитині пропонується погратися з фарбою, нанести на папір жовтий колір пензлем або пальчиками. За малюнком проводиться бесіда:

  • На що схожий цей колір?
  • А чи схожий він на сонечко?
  • Цей колір: теплий, добрий, сонячний. А як називається такий колір?
  • Давай скажемо разом: Жовтий.
  • Зараз ми теж зробимо сонечку подарунок - намалюємо його.
  • На що схоже сонечко?
  • Малюємо у повітрі велике, кругле сонечко (допомагаємо дитині зрозуміти, що сонечко схоже на коло)
  • А тепер малюємо сонечко на папері. Малюємо тільки  коло (малювати можна як и пензлем так и пальчиками, за бажанням дитини)

Вправа " Промінчики для сонечка"

Дитині пропонується подивитися на свій малюнок.

  • Поглянь, сонечко чомусь сумне. Чому? Що з ним сталося? - У нього немає промінчиків, вірно.
  • Щоб у сонечка з'явилися промінчики, візьмемо жовті шнурочки і, пронизавши у дірочки, зробимо промінчики (можна ще взяти прищіпки і зробити те саме).
  • А тепер сонечко нам посміхається! (Закінчивши роботу, дитина розглядає малюнок)
  • Поглянь, як сонячно стало у нашій кімнаті! Сонечку дуже сподобалися ваші малюнки!

Світить у віконечко

Золотисте сонечко.

Розцвілися квіточки,

Розгулялись діточки.

Психогімнастична вправа "Лагідне кошеня"

Дитина уявляє у себе на руках кошеня, яке лащиться, муркоче. А потім сама стає цим кошеням і підставляє голову дорослому, щоб той його погладив, приголубив. 

Тема "Хочу стати працелюбчиком"(27.04 - 30.04)

СЕРЕДА

Дитина в природному довкіллі + ПДД

Талановиті пальчики

Вечір розваг

ВІВТОРОК

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

Зростаємо дужими

Конструювання

ПОНЕДІЛОК

Дитина в соціумі + мовлення дитини / розвиваючі заняття

Літературна скринька

Тема тижня "Транспорт" (21.04 -24.04)

П'ЯТНИЦЯ

ЧАРІВНІ ФАРБИ                                                                     ЗРОСТАЄМО ДУЖИМИ

ЧЕТВЕР

Мовлення дитини

СЕРЕДА

Дитина в природному довкілля / талановиті пальчики

Домашній театр

ВІВТОРОК

Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі/ зростаємо дужими

Тема тижня "Моє місто"

П'ятниця

Чарівні фарби

Четвер  "Великдень на порозі"

Талановиті пальчики

Пальчикова гра "МІСИМО ТІСТО" (Руками імітуємо вимішування тіста.)

Тісто узяли у мами,
Його жужмили і м'яли,
Пирогів напечемо
Із сметаною з'їмо!
На перші рядки дуже енергійно стискаємо та розжимаємо руки в кулачки (одночасно і по черзі). Потім руками виконуємо рухи, наче ліпимо пироги. 

Музична скарбничка

Середа

Вправа "Вітерець у пляшці"

1. У кришці від пластикової пляшки зробити отвір рівний діаметру трубочки від коктейлів і три отвори меншого діаметру. 

2. Пляшку розрізаємо і з'єднуємо ізолентою верхню і нижню частини. Насипати пенопластовую крихту та закриваємо кришкою. 

3. Вставити трубочку для коктейлів. 

Завдання даного обладнання:  вчити дітей правильної регуляції дихання, вдихати через ніс, видихати через рот в трубочку. • формувати обсяг легенів

Талановиті пальчики

ВІВТОРОК.

Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі


Мета: вчити кольору, розвивати дрібну моторику, розвиток мислення.

 Матеріал: кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці. 

Хід гри: дитині пропонується взяти матеріал в руки, уважно розглянути, назвати які кольори він бачить, потім дитина бере колеса різних кольорів, порівнює їх з кольором машини. Далі кладе колеса на обрану ним машину. І так робить, поки не підбере всі колеса. Грати можна як індивідуально з однією дитиною, так і колективно. 

ПОНЕДІЛОК. Дитина в соціумі

Вивчіть разом

Мчать машини

По шосе спішать машини,

Шелестять, шепочуть шини,

Мчать машини в дальню путь.

То шофери їх ведуть.

Тема тижня : "Погода та одяг навесні" (06.04 - 10.04)

П'ятниця

Чарівні фарби

Фізкультхвилинка «Сукня»

Гарна сукня у Христинки. (Кружляють.)

А на сукні - горошинки. (Показують всіма пальчиками.)

Ну а ще є дві кишеньки,

То нічого, що маленькі! (Присідають.)

В ці кишеньки невеличкі

Йдуть долоньки - дві сестрички! (Підстрибують і плескають в долоні)

Четвер 

Мовлення дитини

Ігри з піском

Середа

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

Зростаємо дужими

Вівторок 

ТАЛАНОВИТІ  ПАЛЬЧИКИ

Дидактична гра «Залатай весняний одяг»

Хід:дорослий звертає увагу на одяг ляльок , у якому бракує декілька клаптиків. Дітям потрібно дібрати клаптики до одягу згідно із кольором та формою.Назвати форму клаптика (геометричну фігуру).

ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

Вивчаємо разом

"Черевички"

От недобрі черевички!

Завжди лізуть до водички!

Неслухняні вони дуже,

Все шукають, де калюжі...

Хлюп та хлюп! - і вже брудні.

Горе мамі... і мені. (Катерина Перелісна)

Понеділок "Дитина в соціумі"

© 2020ДНЗ34 "Ромашка" м.Чернігів пр.Перемоги,16
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати