Група "КАПІТОШКА" та "СОНЯШНИК" (молодша)

вихователі :
Герман Наталія Володимирівна, Хмарська Тетяна Володимирівна
Сахновська Юлія Михайлівна, Неділя Ганна Олексіївна

29.04.2021 четвер

Музична скарбничка

Тема заняття: "Світле свято Великодня"

Заняття з психологом (28.04 - 29.04.2021)

Розвиток пізнавальної сфери та психічних процесів, природженого пізнавального інтересу

Тема: "Настрій Капітошки"

Мета: розвивати емоційну сферу малюків, уміння визначати емоційний стан, сприяти розвитку творчої уяви, розвивати дрібну моторику руки, сприяти позитивному настрою, налаштовувати дітей на співпрацю з дорослими.

Пальчикова гімнастика

Вправа "Мій настрій"

Дитині пропонується розповісти дорослому про свій настрій: його можна намалювати, порівняти з якимось кольором, твариною, станом, можна показати його в русі - все залежить від фантазії й бажання дитини.

Вправа " Сонечко та хмаринка"

Дорослий разом з дитиною прослуховують казку, демоструючи відповідні зображення настроїв героїв. Дитина повинна відгадати настрій на кожній картинці.

Гра "Домалюй портрет"

Дана гра прекрасно розвиває уяву. За допомогою неї можна вивчати емоції та почуття, моделюючи різні їх прояви на кожному обличчі. Завдання полягає в тому, щоб намалювати портрет на задану тематику або на вільну тему.

Релаксаційна вправа "Пружинки"

Дорослий вправу може вииконувати разом з дитиною.

  • Уяви, що ми поставили ноги на пружинки. Вони відскакують від підлоги й відштовхують носки наших ніг, а п'яточки впираються у підлогу. А тепер натискаємо на прожунки. Сильніше! Ноги напружені. Важко так сидіти. Припинили наптискати на пружинки. Ноги розслабилися. Відпочиваємо. Вдих - видих.

28.04.2021 середа. Математична скарбничка: "На гостину до зайчат" (орієнтування в просторі)

Дидактична гра "Знайди зайве яєчко"

27.04.20 Талановиті пальчики "Пасха"

Літературна студія:  казка Л. Храпливої-Щур «Великодня пригода»

  1. Тема тижня: " Готуємось до Великодня" (26.04.2021 - 30.04.2021р.)

Понеділок : 26.04.2021

Дитина в природньому довкіллі: "Готуємось до Великодня"


СХД "Великоднє яйце"

Понеділок 26.04.21

Музична скарбничка

Тема заняття: "Подорож з Котигорошком"

Тема тижня : "Я - Пізнайко і працелюбчик" (19.04.2021. - 23.04.2021.)
П'ятниця 23.24.2021.
Чарівні фарби : "Весняне квітуче деревце"

Малюємо весняні дерева

Весна і весняне перетворення природи - це можливість познайомити дітей з змінами в живій і неживій природі, поговорити про дбайливе до неї ставлення. Робити це можна і за допомогою творчості і різних мистецьких проектів. Наприклад, можна звернути увагу дітей на те, як навесні перетворюються дерева. Завдяки їх квітам і ніжною в  зеленому листі весна по праву вважається самою прекрасною порою року. 

Пропонуємо вам кілька ідей, як намалювати весняні дерева.

Вишня в цвету. Вам будуть потрібні папір, акварель і акрилові фарби (рожевого, білого та фіолетового кольору). Спочатку намалюйте аквареллю синє небо і зелену траву. Дайте малюнку висохнути, потім намалюйте чорною фарбою стовбур дерева. За допомогою акрилової фарби і пальця намалюйте квіти.

Заняття з психологом (21.04 - 22.04.2021)

Розвиток пізнавальної сфери та психічних процесів, природженого пізнавального інтересу

Тема: "День Капітошки"

Мета: розвивати творчу уяву, уміння висувати гіпотези й вирішувати проблеми, сприяти розвитку логічного й аналітичного мислення, оригінальності думок, швидкості прийняття рішень.

Матеріали: газета, телефон, дзвінок, нитки, ліхтарик, яблуко, музичні записи, олівці й валики для домальовування.

Пальчикова гімнастика

Вправа з уявними предметами "Ранок Капітошки"

Дорослий просить назвати дитину усі предмети, що можуть знадобитися Капітошці зранку, маніпулюють уявними предметами.

Вправа "Добери варіант"

Уяви, що Капітошка заблукав у лісі... Як йому слід поводитися в незнайомому місці? Як він може знайти дорогу до свого будиночка? За допомогою чого? (Дорослий пропонує дітям предмети: газету, телефон, дзвоник, нитки, ліхтарик, яблуко. Відбувається обговорення пропозицій дитини.)

Запитання на розвиток креативності

  • Перед нами й Капітошкою постає дуже багато незвичайних запитань. Давайте допоможемо Капітошці знайти незвичайні відповіді на них.
  • Що можна зробити із клаптика паперу?
  • Що було 6, якби Капітошка був зробленим із заліза?
  • Що буде, якщо Капітошка виросте до неба?
  • Що було 6, якби котлети були синіми, яблука - білими, а горобці - червоними?

Вправа "Домалюй..." (з елементами методики Торренса) 

Релаксаційна вправа «Сонечко й дощик»

  • Уяви, що ти засмагаєш на сонечку. Та ось сонечко зайшло за хмаринку, стало прохолодно, ти згорнувся у клубочок, щоб зігрітися (затамувати подих). Сонечко вийшло з - за хмаринки, стало тепло, ти можеш розслабитися (видих).

Тема тижня :"Я-Пізнайко і працелюбчик" (19.04.2021-23.04.2021)

Четвер  22.04.2021   

Мовлення дитини. Розповідь за сюжетною картиною.

-Кого ви бачите на картині? (Дітей) 

-Де знаходяться діти? (У куточку природи) 

-Що роблять дівчата? (Доглядають за кімнатними рослинами) 

-А що робить хлопчик у куточку природи? (Він годує рибок)

-Чому у куточку природи так красиво?

КБІ "Будиночок для птахів"

Як горобчик ,цвірінчить,

Мов сорока,стрекотить,

Передражнює птахів,

Підробляє їхній спів.

Пересмішник і дивак,

Називають пташку... (Шпак)

-До нас прилетіли шпаки, але не всі мають будиночки.

-Допоможемо їм? 

Діти будують з конструктора будиночки. 

Музична скарбничка

Тема заняття: "У світі звуків тварин"

Середа 21.04 2021

Математична скарбничка

Фізкультхвилинка

Літературна студія (заучування вірша за мнемотаблицею 

Г.Бойка "А ми шпаківні будували ...")

Вівторок  20.04.2021

Дитина в соціумі  "Праця людей на городі"

Талановиті  пальчики "Весняне деревце"

Понеділок  19.04.2021

Дитина в природному довкіллі

СХД   "Квітка нарцис"

Заняття з психологом (14.04.21 - 15.04.21)

Розвиток пізнавальної сфери  та психічних процесів, природженого пізнавального інтересу

Тема: " Капітошка"

Мета: розвивати спостережливість, увагу, зорово - тактильне сприйняття, зорово - моторну координацію, кольоросприймання, розвивати дрібну моторику руки, сприяти позитивному настрою м'язовій розкутості дитини.

Матеріали: ваза кульок гідрогелю, шаблон малювання по крапках, олівці, пов'язка для очей.


Пальчикова гімнастика. Вправа "Кулька"

Надувайся,кулька,більше! 

Краще щічки роздувай! 

Ті пограйся з нами довше: 

Котись, стрибай та злітай! 

Інструкція: Кінчики пальчиків обох рук притиснути один до одного, долоньками утворити маленьку, а потім - велику «кульку». Коли повітря «виходить», прийняти долонями вихідне положення.

Вправа "Знайомство з Капітошкою"

Напередодні заняття підготувати гідрогелеві кульки.  Починаючи вправу дитині пропонується роздивитися як виросли кульки з гідрогелю.

  • Знайомся, це Капітошка. Дивись скільки в нього друзів. Капітошка герой мультфільму і дитячих віршиків.

Капітошка я малий.

Мені всі друзі, я такий.

І пісенька моя дзвінка,

Мов голос у струмка!

Вправа "Розвиваймо пальчики"

Дитина занурює руки до вази з гідрогелевими кульками, погладжує, грається з ними.

  • Капітошки такі малі, вони щойно народилися. Їм треба всього навчитись. Ми станемо для Капітошок вихователями. Ми навчимо їх, як поводитися, як ставитися одне до одного, навчимо дружити. Коли вони всього навчаться, то залюбки підуть до школи. Ти згоден?

Вправа "Знайди зайвого"

У вазу до кульок потрібно додати кульку з іншого матеріалу та перед вправою зав'язати дитині очі.

  • У вазі серед Капітошок з'явилася зайва кулька. Вона з іншого матеріалу. Ти повинен здогадатися, з якого саме. Тільки робити все потрібно теж із заплющеними очима.

Вправа "Малюємо Капітошку"

  • Капітошці дуже сподобалось гратися з тобою і він дуже хоче, щоб у тебе залишився його портрет. Давай намалюємо Капітошку! (взяти шаблон для малювання по крапках)

Релаксаційна вправа "Повітряні кульки"

Заплющимо очі та уявімо, що ми - кульки. Нас надувають і ми стаємо дедалі легшими. Кульки підіймаються вище й вище, дме вітер і ніжно обдуває кожну кульку. Та от настав час повертатися додому. Ми знову  в кімнаті. Потягніться і на рахунок "три" розплющте очі. Посміхніться своїй кульці.


Тема тижня "Весняний дивосвіт"(12.04.21 -16.04.21)

П'ятниця 16.04.2021

Чарівні фарби  (нетрадиційне малювання)  Зоряне  небо

Фізкультхвилинка

Театралізована діяльність  (тіньовий театр)

Четвер  15.04.2021

Мовлення дитини

КБі    "Конструювання ракети із лего"

Середа 14.04.2021

Математична скринька + конструювання/                                   Вечір розваг

Вівторок 13.04.2021

Дитина в соціумі 

Літературна студія

ПОНЕДІЛОК 12.04.2021

Дитина в природному довкіллі

СХД

Тиждень безпеки (17.05 -22.05)

І день "Дитина і вулиця"

ІІ день "Дитина в природі"

ІІІ день - "Сам вдома"

IV день -" Юні пожежники"

Vдень - "В гостях у Айболита"

Тема тижня"У комашиному царстві" (12.05 -15.05)

П'ятниця

Мовлення дитини

Чарівні фарби

Четвер

Дитина в природному довкіллі                                      Талановиті пальчики

Середа

Мовлення дитини (грамота)

СХД

ВІВТОРОК

Математична скарбничка

Повторюємо дні тижня.                                             Дидактична гра " Якої цифри не вистачає"

Хто молодець. Хто молодець. Степан Жупанин

Вранці ми із добрим ділом

Привітали понеділок.

Ніченька настала скоро,

Трудовий іде вівторок.

Спритна, вміла, молода

Вже настала середа.

Йде четвертий день тепер,

Називається четвер.

Діло добре ладиться,

Як настала п'ятниця.

Вдома скрізь кипить робота

- Починається субота.

А субота з хлібом-сіллю

Привела сестру неділю.

Ось і тижневі кінець,

Хто трудився - молодець!


8 травня - День пам'яті та примирення

9 травня - День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Формувати уявлення дітей про Другу світову війну, День пам'яті та примирення, День Перемоги,героїчний подвиг нашого народу в роки війни; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, мовленнєві вміння; виховувати у дітей патріотичні почуття, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до героїчного минулого нашого народу, повагу до ветеранів Другої світової війни та захисників України. 

Тема тижня"Птахи прилетіли, весну на крилах принесли" (27.04 - 30.04)

СЕРЕДА

Мовлення дитини (грамота)

Вечір розваг

вівторок 

Математична скарбничка

СХД

Чарівні Фарби

ПОНЕДІЛОК

Дитина в соціумі+ природа + мовлення дитини

Конструювання (з геометричних фигур)

Художня праця

Тема тижня : "Земля - годувальниця" 

(21.04 -24.04)

П'ЯТНИЦЯ

Мовлення дитини

Чарівні фарби

складіть розповідь за схемою

Музична скарбничка

ЧЕТВЕР

Дитина в природному довкіллі

Талановиті пальчики(аплікація)

"Збережемо нашу планету"

Зростаємо дужими

СЕРЕДА

Мовлення дитини                    Музична скарбничка

Завдання: виконайте звуковий аналіз слів

ПДД

ВІВТОРОК

Математична скарбничка

Чарівні фарби

Малювання за задумом "Збережемо Землю"

Тема тижня "Великоднє диво" (13.04- 17.04)

П'ятниця


Музична скринька

Четвер

Художня література

Вечір розваг

Талановиті пальчики

Середа

Мовлення дитини

Малювання сіллю "Писанки".
Одне з найпростіших і захоплюючих видів малювання з дітками є малювання сіллю.
Матеріали:

  • папір/картон;
  • клей ПВА;
  • дрібна сіль (нейодована);
  • фарби;
  • пензлик/піпетка;
  • блискітки

На папері малюємо клеєм ПВА контур і орнамент писанки. Діти мають засипати сіллю клеєві лінії. Потім за допомогою пензлика чи піпетки розфарбовуємо кольоровою водою/фарбами наші писанки. Можна посипати блискітками. 

ВІВТОРОК

МАТЕМАТИЧНА СКАРБНИЧКА 

(роздрукуйте та виріжте разом)

 Гра «Склади по-порядку». Дітям роздається по одному яйцю із одним кружечком. Потім по середині викладаються всі інші яйця в купі. Надається інструкція: «Треба викласти яйця в ряд по порядку так, щоб кількість кружечків на них збільшувалась. На швидкість

ПОНЕДІЛОК

Дитина в соціумі

Конструювання

ЧАРІВНІ ФАРБИ

Розфарбовуємо писанку за допомогою кольорового піска (чекаємо фото )

 РЕЦЕПТ.(кольоровий пісок з манки)

Пофарбувати манку можна за допомогою кольорового олівця. Необхідно взяти кольоровий грифель (можна використати пастель) і дуже ретельно подрібнити його. Отриманий кольоровий пил змішати з манкою (в банці) і перемішувати поки манка не стане кольоровою. 

БЖД


Фізхвилинка

Тема тижня "Хліб - джерело житя" (06.04 -10.04)

Мовлення дитини

Театралізована діяльність

Чарівні фарби

Ранок. У вікно сонце заглядає,

Весноньку- красуню радісно вітає.

А батьків і діточок наш театр чекає.

Казка в гості завітала,

В дружнім колі всіх зібрала.

Ви готові? Не барись, а уважненько дивись!

ЯКЩО КАЗОЧКА ЦІКАВА, В РУКИ ОЛІВЦІ ВІЗЬМІТЬ

І ГАРНЕНЬКО ПОСТАРАЙТЕСЬ ТА МАЛЮНОЧКИ ЗРОБІТЬ.

Четвер

Дитина в природному довкіллі

Талановиті пальчики

Літературна студія

"Петрусева пшениця»

- Що задумав виростити Петрусь?

- Чому бігає щодня Петрик дивитись на пшеницю?

- Що хлопчик мало не зробив?

- Про що дізнався хлопчик від тата?

- Що вирішив зробити Петрик?

Зростаємо дужими

«Люди і хмарка»

- З якою професією вас знайомить автор вірша?

- Хто такий агроном, яка його робота?

- Чи зрозуміли ви, яку важливу роботу виконують хлібороби?

Середа 

Мовлення дитини (грамота)

Розвиваючі вправи (на подолання агресії)

“Розтирання паперу”

Аркуш паперу тріть в кулаках, роблячи рухи, ніби ви перете одяг. Коли папір стає геть м’яким, малюйте по ньому акварельними фарбами. Малюнки будуть дуже цікавими, фарба розтечеться по зім’ятому папері різними візерунками.

“Аплікація із шматочків паперу”

Порвіть папір на дрібні квадратики і зробіть з них колаж чи аплікацію.

“Салют”

Дитина рве папір і з силою кидає шматочки вгору. Потім всі разом прибирають сміття з підлоги.

Вівторок

Математична скарбничка

Чарівні фарби

Знай свої права, дитино!

Чекаємо ваші малюнки
Чекаємо ваші малюнки

Понеділок 

Дитина в соціумі 

Конструювання 

Художня праця

© 2020ДНЗ34 "Ромашка" м.Чернігів пр.Перемоги,16
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати