Група "МЕТЕЛИК"(старша)

вихователі:
Чепурна Марина Михайлівна
Куліш Катерина Петрівна

          Тема тижня: "Великдень"                              (26.04. 2021 - 30. 04. 2021)

П'ятниця  30 квітня

Переказ  казки

Театралізована діяльність

Чарівні фарби

Музична скарбничка

Тема заняття: "Зустрічаємо Великдень"

Четвер 29 квітня

Дитина в соціумі

Конструювання

Права дитини

Середа 28 квітня

Талановиті пальчики

Вечір розваг

Елементи грамоти

пдд

Вівторок 27. 04. 2021

Математична скарбничка

«Склад числа 8» 

Музична фізкультхвилинка "Великдень"

Літературна студія

Казка для дітей «Загублена писанка»  

Музична скарбничка

Тема заняття: "Світле свято Великодня"

Заняття з психологом (27.04.21)

Розвиток емоційного інтелекту

Тема: "Веселкова Країна радості"

Гра на розвиток вміння розпізнавати емоції

Гра "Два чарівника"

Дана справжня терапевтична гра спрямована на розвиток моральних оцінок дітей. Дуже добре в неї грати з метою вивчення емоційних станів. Головна її заслуга в тому, що вона дає можливість дитині «побувати» о образі негативного героя (побешкетувати, позлитись і т. д.), що прекрасно очищує нашу "каструльку злості", яка є в кожного всередині.

Спочатку дитині пропонується стати «добрим чарівником», а потім «злим». Пропонується зобразити міміку доброго і злого чарівників. Потім перерахувати, які добрі і злі чарівництва робить той і інший. Потім придумати, яким чином добрий чарівник знімає чари і «виправляє» погані справи злого. 

Дитина може намалювати доброго і злого чарівників. У одного добре обличчя, а у іншого зле, а потім розфарбувати чарівників так, щоб відразу було видно, хто добрий,а хто злий. 

Намалювати чарівні предмети - чарівну паличку, чарівний еліксир, чарівну шапку і т.п. 

Головне, щоб відразу було видно, який добрий чарівник, а який злий.

Мета: закріплювати знання дітей про емоції; учити дітей розуміти поведінку інших та власну поведінку, її наслідки; виховувати оптимістичний погляд на життя та доброзичливість почуття єдності.

Вправа на розвиток вміння розуміти себе "Прислухайся до себе"

  • Якщо твій настрій можна було б розфарбувати, то якого б кольору він став?
  • На яку тварину або рослину схожий твій настрій?
  • А якого кольору радість, смуток, тривога, страх?
  • Обговоріть з дитиною способи вираження гніву. Нехай вона (і Ви самі) спробує дати відповіді на запитання:

    1. Що тебе може розгнівати?

    2. Як ти поводишся, коли гніваєся на когось?

    3. Що відчуваєш у стані гніву?

    4. Що ти зробиш, щоб уникнути неприємностей у ці хвилини?

    5. Назви слова, які говорять люди, коли зляться?

    6. А якщо ти чуєш образливі для тебе слова, що відчуваєш, що робиш?

    7. Які слова для тебе дуже образливі?

Вправа на вміння управляти своїми емоціями «Уяви себе левом!»

  • «Він красивий, спокійний, впевнений в своїх силах, голова горделиво піднята, плечі розправлені. Його звати як тебе (дитина), у нього твої очі, тіло. Ти - лев!»
Завдання дитини фізично відтворювати слова, які проговорює дорослий.


Гра - релаксація "У лісі"

Понеділок 26.04.2021

Валеологія

«Корисні підказки. Як почути своє тіло»  

Чарівні фарби

Малювання "Великодній кошик. Писанки" 

Художня праця

«3D листівка своїми руками»    

             П'ятниця 23.04.2021

Мовлення дитини

"Праця навесні" (бесіда за опорною схемою)

Чарівні фарби

Малювання "Лопата"

1. Малюємо тримач для лопати.                                                                                                            2. Домальовуємо Т - подібний тримач і робочу частину лопати. Це звичайний           квадрат.                                                                                                                                                          3. Заокруглюємо нижню частину лопати, витираємо гумкою зайві лінії.                          4. Тепер добавляємо кольорів за допомогою фарби. За звичай, тримач лопати буває світло - жовтого або коричневого кольору. Робоча частина - чорного або сірого.

                Музична скарбничка

                   Тема заняття: "Три кити в музиці"

Театралізована діяльність

 «Театр. Хто найголовніший у театрі? Театральні професії»  

Четвер 22. 04. 2021

Дитина в природному довкіллі

"Що таке грунт? Турботи людей навесні"

Конструювання 

"Трактор" (з геометричних фігур)

Мета: 

  • закріплювати вміння впізнавати і називати геометричні фігури - прямокутник, квадрат, коло;
  • вчити самостійно складати зображення з 5 окремих деталей;
  • закріплювати просторові уявлення "вгорі", "внизу", "під ...", "над ...".

Матеріал: Великий прямокутник зі сторонами 3 см і 8 см, квадрат зі стороною 3 см, маленький прямокутник зі сторонами 1 см і 3 см, 2 кола діаметром 2 см і 3,5 см. На аркуші-основі обводять зображення великого прямокутника і квадрата. При аналізі зразка звертають увагу дітей на різний розмір коліс у трактора і їх розташування (велике колесо - під кабіною, а маленьке - під мотором).

Права дитини

Мультик про права дитини 

Аплікація до до Дня Землі

Середа 21. 04. 2021

Грамота

(веселі ігри з грамоти)

Талановиті пальчики

Аплікація "Трактор"

Вечір розваг

Лялькова вистава "Казка про коронавірус"

Вівторок  20. 04. 2021

Математична скарбничка

Фізкультхвилинка

Літературна студія

Заняття з психологом (20.04.21)

Розвиток емоційного інтелекту

Тема: "Найголовніша людина"

Веселі вправи на розвиток міміки та зняття емоційного напруження

Вправа «Вчимось хвалити себе»

  • Як можна похвалити себе?

Дитина намагається сказати про себе якомога більше гарного,

Малювання «Ким я був, ким я є, ким я буду»

Фізкультхвилинка

Плечі кажуть - я стрункий!

Спина каже - я старий!

Палець каже - йди сюди!

Голова каже - так! Ні!

Вухо каже - дуже голосно!

Ніс каже - приємний запах!

Рот каже - весело!

Язик каже - смачне варення!

Вправа «Дзеркало»

  • Як ти гадаєш, хто є для тебе є найголовніша людина? (Поспілкуватися з дитиною на цю тему, обговорити всі її відповіді)
  • А зараз - сюрприз. Зараз ти зможеш побачити найголовнішу людину свого життя. Тільки є одне правило - поки не запитують, мовчіть.

Дитина підходить до дзеркала та бачать у ньому своє зображення.

Релаксаційна вправа «Хмаринки»

  • Уяви собі теплий літній вечір. Ти лежиш на траві й дивишся на хмаринки - білі, легкі, пухнасті. Навколо тихо, спокійно, тобі тепло й затишно....І ось ти на хмаринці. Пливеш...Тобі гарно. Хмаринка спустилась на галявинку. Усміхнись своїй хмаринці.

Мета: розширювати знання про емоційну сферу людини; розвивати здатність до емпатії; ознайомити з поняттями «міміка», «пантоміма»; знижувати емоційне напруження; підвищувати віру у свої сили; виховувати позитивне ставлення до себе; підвищувати самооцінку; вчити долати замкненість, пасивність.

Матеріали: картинки із зображенням предметів; аркуш паперу, фарби, олівці, весела музика для фізкультхвилинки.

Вправа «Комплімент»

  • Знаєш, що таке міміка? Коли ми розмовляємо, коли у нас поганий чи гарний настрій, тоді і вираз обличчя у нас різний. Цей вираз обличчя і називається мімікою.
  • А зараз спробуй за допомогою виразу обличчя зобразити: смішне кіно, страшного собаку, сором'язливе кошеня, похмурого орла.

Вправа «Я - не я, а киплячий чайник»

На столі розкласти картки із зображенням різних предметів, завдання дитини зобразити мімікою та пантомімікою ці предмети.

  • Коли ти щось показуєш та зображуєш рухами, не розмовляючи при цьому, то це називається «пантомімою».

Зображення пантомімою тексту вірша

Мене за довгий язичок

Батьки поставили в куток.

Поклявсь я татові і мамі

Язик тримати за зубами.

В куток, мабуть, я знову стану:

Заліз язик мій у сметану.

Весела руханка для дітей

Понеділок 19.04.21

Тема тижня: Я працелюбчик і дослідник 

Дитина в соціумі

Тема: Весняні турботи

Мета: виховувати інтерес до природи; викликати інтерес до праці дорослих навесні, виховувати повагу до праці дорослих, бажання допомогти; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; закріпити та розширити знання дітей про працю людей.

«Мудрі народні прислів’я» 

Поміркуй та поясни, що означають прислівя:

Без труда нема плода. 

Поки зерно в колоску - не засиджуйся в холодку.

Чарівні фарби

Тема: Їдуть в поле трактори!
Мета: виховувати повагу до праці дорослих в сільському господарстві; розвивати фантазію (бажання доповнити малюнок, робити його виразнішим); закріплювати знання про призначення сільскогосподарської техніки; удосконалювати вміння малювати трактор та його частини прямокутної, круглої форм, передавати пропорції частин, характерні особливості машин, їхні деталі.

Цікаво знати

Трактори - це дуже важлива техніка в сільському господарстві, без якого обійтися дуже важко. З допомогою трактора можна не тільки орати землю, а також копати, посадити картоплею кілька гектарів, крім цього можна посадити і інші овочі. Його причіп допомагає перевозити фрукти, овочі і неїстівні речі.

Художня праця

Тема: Оберіг віник 

Мета: виховувати повагу до народних традицій;

розвивати естетичний смак, дрібну моторику, творчу уяву, фантазію;

вправляти в умінні створювати власноруч предмети декору; користуватися інструментами; досліджувати властивості різних матеріалів.



Дорослий пропонує дитині переглянути відео  і пригадати що роблять люди навесні на городі, у саду, у полі, у парках,  який інвентар використовують, які машини їм допомагають.

Як поетапно малювати трактори різного типу і складності 

Трактор з причепом, або з ківшом?

Перейдіть за посиланням:


Робити таку саморобку можна разом з дитиною різними способами і з різних матеріалів, покладаючись на свою фантазію. 

Символи і предмети: 

  • Будинок - якщо ви самі зліпите такий стилізований предмет для прикраси, то тим самим зміцните свої сімейні узи.
  • Мішок - це знак достатку благополуччя. Найкраще буде зробити невеликий мішечок з  мішковини своїми руками.
  • Зерно або квасоля - символізують собою достаток і силу.

Дидактична гра "Господарська крамниця

Обираємо потрібний інвентар. 
Що для чого? 

Їдуть в поле трактори!

Будуть землю засівати,

Густо зерна розсипати.

А зернятка підростуть,

Хліб смачненький нам дадуть. 

  • Часник - його зубчик вижене від вашого порога всю нечисть і негатив.
  • Перчик - додасть сили главі сімейства.
  • Шипшина - така ягідка допоможе господині будинку завжди залишатися красивою і здоровою.
  • Насіння - обіцяє появу в родині здорових діточок.
  • Лавровий листок - принесе в будинок успіх.
  • Волоський горіх - подарує молодість і здоров'я
  • Крендель - цей символ підходить гостинним господарям.

П`ятниця 16.04.21

Мовлення дитини

Тема. Вперед  до зірок!

Мовленнєва гра «Космонавт і космос» 

- Космос який? 

- Космонавт який?  

- Зірки на небі які? І т. д. 

Переглянути "космічний довідник"  і створити "космічний словничок" -- впізнавати на малюнку, назвати космічні обєкти, розповідати про їх особливості.

Гра-роздум «Для чого треба вивчати космос?» дитина робить свої припущення, висновки, доводить свою точку зору.



Чарівні фарби (малювання)

Тема : "Космічні фантазії" 

Мета: виховувати наполегливість  - вміння доводити справу до кінця;

розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу, композиційні навички, дрібну моторику;  

заохочувати дитину малювати враження від почутого та побаченого; закріпити знання елементів зображувальної грамоти (малюнок, лінія, композиція), технічні прийоми роботи з пензлем.

Музично-космічна пауза



Мета: виховувати повагу до космонавтів, любов до своєї рідної землі;

сприяти розвитку пізнавальної активності, розвивати діалогічне та  з`вязне мовлення  -- вміння робити припущення, робити висновки;

формувати основу розуміння єдності землі та неба, активізувати словниковий запас дітей назвами планет та космічних тіл, закріпити вміння дітей добирати прикметники. 

Дидактична гра «Хвіст комети» дорослий промовляє "космічне" слово, а дитина визначає останній звук у ньому і загадує слово, що починається на цей звук. Комета може бути "смачна", "спортивна", "іграшкова", "казкова"... Хвіст комети має бути якнайдовшим.

Ігрова ситуація "Зустріч з інопланетянином" дорослий та дитина виконують роль землянина та інопланетянина, розігрують діалог.


Четвер 15.04.21

Дитина в соціумі

Тема. Хочу бути космонавтом

Мета: продовжувати виховувати повагу до представників героїчних професій, захоплення мужністю, вольовими якостями цих людей, виховувати любов до своєї рідної землі;

розвивати спостережливість, вміння висловлювати свою думку;

формувати уявлення про значення космічних досліджень для людства, познайомити з першим космонавтом, який полетів у космос, впізнавати й називати першого українського космонавта.

Ілюстрована розповідь «Дослідники космосу»  

 Хто такі дослідники космосу, що саме вони досліджують, для чого вони потрібні. Хто такі космонавти? Як звати першу людину, яка полетіла у космос? Хто може стати космонавтом? Як треба готуватися до польоту? Який внесок зробили українці у розвиток космічної галузі? Про все це ви дізнаєтесь з цього відео. 

Як ви гадаєте, чи важлива їх робота?

Творча гра «Я - житель планети Земля»

Дорослий пропонує дитині поміркувати, що повинна робити людина для своєї планети, щоб вона була квітучою і зеленою.


Фізкультхвилинка "Космічний старт" (разом з дорослим)

Ми прилетіли на космодром. Швидше сідай в космічний корабель. Пристебнися. Починаємо політ. Під час зльоту відчуваємо незначне струшування (підстрибуємо). Корабель почало хитати (нахили тіла). Тепер ми відчуваємо невагомість (обертання тулуба без відриву нижньої частини від підлоги). Атака астероїдів (уникаємо їх, нахиляючись назад, уперед, праворуч, ліворуч). Втеча від погоні (робота обох рук).

Гра-міркування «Добре чи погано бути космонавтом?». Дитина доводить свої думки.

Конструювання + математична скарбничка

Тема:  Космічна ракета

Мета: виховувати охайність в роботі; розвивати конструктивні навички, увагу, дрібну моторику; конструювати об'ємну ракету шляхом склеювання прямокутного картону у циліндр, закріплювати вміння доповнювати основну частину деталями: ілюмінатор, хвостова частина, носова частина; закріпити знання про геометричні фігури.

1. Мотивація: сконструюємо ракету, на якій Юрій Гагарін уперше полетів у космос.

2. Розглядання ракети її складових частин: форми, з яких вона зроблена, відзначити, що в ній є корпус (циліндр), носова (конус) і хвостова (трикутники) частини, ілюмінатор (коло).

3.  Обговорення послідовності виконання роботи. 

4. Самостійна діяльність дитини, допомога дорослого при з'єднанні частин ракети.

Розвивальна гра «Знайди дві однакових зірочки»

Середа

Елементи грамоти

Тема: "Космічна подорож"

Мета: виховувати цікавість до зоряного неба, до космічних досліджень, прищеплювати дітям прагнення любити та берегти рідну планету;
розвивати логічне мислення,  зв'язне мовлення, творчість, фантазію, дрібну моторику,  активізувати словниковий запас дітей до теми, вправляти в умінні  добирати прикметники та антоніми, вправляти в словотворенні ; 

1. Дидактична гра «Знайди космічну техніку». Серед малюнків із зображенням різних видів транспорту вибрати космічну техніку, назвати її і пояснити для чого вона.

Сузір'я Лева

2. Мовленнєва гра «Навпаки». Дорослий називає ознаки космосу, а дитина шукає  протилежні ознаки на Землі (холодний - гаряча, порожній - повна, і т. д.)

Сузір'я Великої Ведмедиці

3. Дидактична гра: «Порівняй»

Дорослий пропонує дитині доповнити речення, порівнюючи властивості небесних об'єктів.

• Сонце гаряче, а Місяць ...

• Сонце світить вдень, а Місяць ...

• Сонце - це зоря, а Місяць - це ...

4.Складання  казки про космічну подорож (разом з дорослим ).
Орієнтовні запитання до розповіді: Хто вивчає космос? Хто був першим космонавтом? Кого ще з космонавтів ти знаєш? Що ти знаєш про українського космонавта? Як його прізвище? Яким має бути космонавт? Що допомагає людині вивчати космос? Як ти уявляєш космічну подорож?
5. Дидактична вправа «Інопланетяни». Дорослий говорить назву планети, а  дитина придумує, як можна назвати її мешканців. (Марс - марсіяни, марсійці, марсіянці...) Назви планет можуть бути уявними -- поясніть дитині, що в світі існують багато недосліджених планет, придумайте їм назву.
6. Готуємо руку до письма «Космічні сузір'я». Дитина за крапочками з'єднують сузір'я і називає їх.

7. Слухання космічної музики або перегляд відео про космос.

Талановиті пальчики

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
Тема: «Космічна ракета»
Мета: виховувати повагу до представників героїчних професій, захоплення мужністю, вольовими якостями ціх людей ;

розвивати творчу уяву, чуття композиції;

вправляти в умінні зображувати ракету з кількох частин, передавати форму, співвідношення основних частин і деталей; закріпити вміння доповнювати зображення предметами, що підходять до даної теми.

1.Мотивація: пофантазуємо і зобразимо, як космічна ракета мандрує безмежним Всесвітом.

2. Демонстрація різних способів вирізування (з кількох частин або з прямокутника, складеного навпіл) окремих деталей. Націлення дітей на прояв власної фантазії, творчості.

Літературна студія

Читання вірша Грицька Бойка «Збираємося у політ».

Ми сідаємо до ракети, щоб відкрити нові планети.
Іграшки за нами вслід: - Хочем також у політ.
Одягайся, лялько Люда, бо в польоті зимно буде.
Не забудь про рукавички і закутай шарфом личко.
А веселий Буратіно сам дереться до кабіни,
І висить-хватається, носик не вміщається.
Зайчик скаче: - Любі діти, хочу з вами я летіти.
На ракеті ловко утікать від вовка!
Сірі миші засміялись: - Ми літати - не боялись,
Висота - красота: аніякого кота!
Хоч сама літати вміє, крякче качечка, радіє,
- На ракеті покатають, в Морі Якості скупають!
А ведмедики-близнята теж бажають політати.
Щоб у небі подивиться, де Велика Ведмедиця.
Тут ревти корівка стала: - Я ще зроду не літала.
Повезіть мене на Марс,- молочка я дам для вас.
Шість мотрійок стали вряд, наче вийшли на парад:
- Почекайте, не летіть! Одне місце нам лишіть.
Слоненятко умовля: - Зовсім я іще маля,
Невеличкий я на зріст, посадіть хоча б на хвіст.

Між зірок,- пищать більчата,- хочем рік Новий стрічати.
Назбираєм там для всіх ми горішків золотих.
Двом собачкам наш Петрусь шлеми одягає...
Жаль: «Ракета» - пилосос в небо не злітає.
Запитання: Хто збирався у політ? Куди хотіла полетіти корівка? Чому ракетане змогла злетіти?

Вівторок 13.04.2021

Заняття з психологом 

Розвиток емоційного інтелекту

Тема: "У світі емоцій"

Мета: сформувати знання дітей про емоції, емоційний стан; розвивати емоційну сферу, творчу уяву, уміння фантазувати, розмірковувати, самостійно робити висновки, розвивати комунікативні якості, почуття взаємодопомоги; знизити тривожність, агресивність; виховувати доброзичливе ставлення до інших.

Матеріали: фото (картинки) емоцій, аркуші паперу, олівці (фломастери, крейда, фарби).

Вправа "Щоденник настрою"

  • Давай пригадаємо яким буває настрій? ( показати дитині картинки емоцій - веселий, сумний, злий настрій).
  • А який настрій сьогодні у тебе? ( А чи потрібно боротися з поганим настроєм? А як це можна зробити?)

Вправа "Незнайомі почуття"

Дитині пропонується продемонструвати певні емоції:

  • усміхнутися, як кіт, що ніжиться на сонечку; як хитра лисиця; як дитина, якій подарували омріяну іграшку;
  • злякатися, як дитина, яка загубилася у лісі; як кошеня, на яке гавкає злий пес;
  • утомитися, як мураха, яка притягла велику муху; людина, яка підняла щось важке.

Вправа "Ласкаве ім'я"

Кидати один одному м'яч, при цьому озвучувати ласкаве ім'я, яким дитину називають рідні чи друзі.

Вправа "Автопортрет"

Дорослий дає дитині аркуші паперу різного формату й кольору, а також різнокольорові олівці, фломастери, крейду тощо. Завдання - намалювати свій атопортрет.

Дорослий пояснює, що для цього дитина може обрати будь - який папір і засоби для малювання. Вона може зобразити себе як рослину, тварину чи природне явище; схематично чи абстрактно. По завершенні вправи дитина, за бажанням, може показати свій портрет та розповісти, що саме і чому вона намалювала. Дорослий повинен похвалити дитину і наголосити, що малюнок дуже гарний.

Психогімнастична вправа "Хочеться спати"

Саша хоче зустрічати Новий рік разом з батьками. Йому дозволили, але чим ближче до півночі, тим сильніше хочеться спати. Хлопчик довго боровся зі сном, і нарешті заснув.

Разом з дитиною виразно та повільно зробити рухи: позіхання, верхні повіки опущені, брови підняті, голова схиляється донизу, руки опущені.


Математична скарбничка 

Музична хвилинка 

Літературна студія 

Тема тижня "Я відкриваю дивосвіт"

(12.04.21 -16.04.21)

Понеділок 12.04.2021

Дитина в природному довкіллі

Як намалювати ракету для дітей

Вам знадобиться папір, олівці і фарби, гумка. Перед початком малювання або в процесі творчості ви заодно можете розповісти дитині якусь пізнавальну інформацію. Так дитина зацікавиться процесом і добре запам'ятає цікаві факти.

1.Малюємо основу ракети -прямокутник.

2.Потім ілюмінатор - коло в середині прямокутника.

3.Ніс ракети і внизу з боків додаткові елементи - трикутники.

4-5. Доповнюємо ракету полум"ям .

6-8. Вам залишилося тільки домалювати зірки і планети, прикрасити малюнок.

Чарівні фарби

Тиждень безпеки(17.05 -22.05)

І День - "Дитина і вулиця"

Дидактична вправа: «Впізнай дорожній знак»

Йшло маленьке хлопченятко

Через перехрестя з татком.

Йшли вони удвох, як слід -

Там, де справжній перехід.

  • Складіть із частин ціле зображення. Який знак ви впізнали?
  • Де встановлюють цей дорожній знак?
  • Що він означає?
  • До якої групи знаків він належить?

ІІ день "Дитина в природі"

ІІІ- день "Сам вдома"

ІV день -"Пожежна безпека"

V день - "В гостях у Айболита"

Тема тижня "Квітни,мій садочку" (12.05 -15.05)

П'ятниця

Четвер

Мовленнєва студія

Літературна студія

Музична скарбничка

Середа

Дитина в природньому довкіллі + талановиті пальчики

Вівторок

Математична скарбничка

8 травня - День пам'яті та примирення
9 травня - День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Тема тижня"Птахи прилетіли, весну на крилах принесли" (27.04 -30.04)

СЕРЕДА

Дитина в природному довкіллі +мовлення

Талановиті пальчики

Вечір розваг

ВІВТОРОК

Математична скарбничка

БЖД

Завдання :

1. Викладіть геометричні фігури за допомогою паличок, гудзиків, ниток, квасолі.

Зростаємо дужими

ПОНЕДІЛОК

Дитина в соціумі + мовлення дитини

СХД

Фізкультура на прогулянці

Тема тижня"Я - Пізнайко. Працелюбчик "

(21.04 - 24.04)

П'ЯТНИЦЯ

Художня література                                                                   Чарівні фарби

Музична скринька

ЧЕТВЕР

Мовлення дитини

  • Що ви бачите на картині?
  • Що робить тато?
  • Навіщо мама білить стовбури дерев?
  • Чим займаються діти?
  • Поміркуйте, чим навесні зайняті люди у саду, на городі, у полі.
  • Як можна інакше назвати ці картини?

Зростаємо дужими

Літературна студія

СЕРЕДА

Дитина в природному довкіллі               Музична скарбничка

Талановиті паличики

ВІВТОРОК

Математична скарбничка

ВЕСЕЛА ЛІЧБА

БЖД

Зростаємо дужими

Тема тижня "Великоднє диво" (13.04 - 17.04)

П'ятниця

Чарівні фарби

ЧЕТВЕР

Дитина в природному довкіллі

Зростаємо дужими

СХД

СЕРЕДА

Дитина в природному довкіллі

Талановиті пальчики

ВІВТОРОК

Математична скарбничка 

РАХУЄМО РАЗОМ:

- Скільки тваринок зустріла писанка?(викладіть відповідну цифру за допомогою гудзиків, або квасолі)

  • кого зустріла писанка  першим? Другим? ...
  • Яким за рахунком був Їжачок? Курчатко? Зайчик?

Розфарбуйте писанку , використовуючи теплі кольори (чекаємо фото)

Зростаємо дужими


Понеділок 

Дитина в соціумі

Музична скринька

Розвиток логіки(психолог)


СХД 

Тема тижня "Я відкриваю дивосвіт" (6.04 - 10.04)

П'ятниця

Художня література

СХД

Чарівні фарби

Четвер

Мовлення дитини

Зростаємо дужими

Літературна студія

Середа

Дитина в природному довкіллі / талановиті пальчики

Фізкультхвилинка

Вівторок

Математична скринька/ конструювання 

Понеділок  

 "Дитина в соціумі"                                           Театралізована діяльність


© 2020ДНЗ34 "Ромашка" м.Чернігів пр.Перемоги,16
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати